8. elokuuta 2014

Uusi minä


Vieläkään ei mieli ole kokonaan päästänyt irti työstressistä. Enkä ole vieläkään kokonaan tajunnut, etten enää palaa töihin. Keikkaa tuun tekeen, mutta sellaista kokonaisvaltaista vastuuta tuon firman asiakkaista mulla ei enää ole.

Olen myös pohdiskellut sitä millainen 'minä' minusta kuoriutuu koulun myötä. Työminä, työrooli kun ei ole tarpeellinen koulumaailmassa. Työni luonteen vuoksi työminääni kuuluu tiettyjen henkisten suojamuurien pystyttäminen. Niitä en enää samassa määrin tarvitse. 

Mielenkiinnolla odotan millainen minusta tulee, kun ympäristö ei enää vaadi samaa henkistä sietokykykä, kuin viimeiset kymmenen vuotta. Millainen olen, millaiseksi opiskelijaminäni muotoutuu? Tietoisesti olen itseäni muistutellut, etten lipsuisi vanhaan työminään, vaan antaisin itselleni mahdollisuuden uuteen. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun ajattelet ääneen! :)