18. elokuuta 2014

Taas se todistettiin

Maailman kirjoihin on näemmä kirjoitettu, että mua muistutetaan kerta vuoteen lapsenkasvoisuudestani. Edellisen kerran niin kävi kesäkuussa 2013 ja tämän vuoden muistutus oli ohjelmoitu tälle päivälle. 

Koulussa olen alusta pitäen kertonut luokkakavereille oikean ikäni (vaikka mua muuhun yllytettiin). Kaikki opettajat eivät kuitenkaan ole olleet läsnä näissä esittelyissä ja tänään kun kohtasimme uuden opettajan luuli hän mun olevan vähän päälle parikymppinen. Hän kävi tunnilla juttelemassa jokaiselle erikseen ja mun kohdalla hän aloitti: "Sä et varmaan oo tullu ihan suoraan yläkoulusta." Juu, en ole :) Opettaja hämmästyi, kun kerroin tällä viikolla täyttäväni 37v ja sanoi epäilleensä mun olleen vähän päälle parikymppinen.

Onneksi olen jo sen ikäinen, että nuoremmaksi luuleminen vain imartelee. Alta 30v se lähinnä ärstytti, kun ei ollut ikäisensä näköinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun ajattelet ääneen! :)