13. joulukuuta 2012

Kampaajat...

Joo, tämä menee osastoon "pienet on sunkin murheet", mut valitanpa silti.

Mulla on nimitäin hakusessa toimiva ja tyydyttävä kampaajasuhde. Mä kun oon silleen outo, ettei mulle siitä, että saa värin päähänsä ja latvat tasotettua. Mä haluan myös tulla juttuun mun kampaajan kanssa, niin että käynti on myös henkisesti hyvä. 

1. ongelma: Käytän harvinaista värisarjaa Goldwellin Elumenia. Sitä ei ihan joka paikassa ole, eikä joka toisessa, eikä joka kolmannessakaan. Elumenia käyttäviä paikkoja saa etsiä, vaikka asuukin suuren kaupungin kainalossa.

2. ongelma:  "story of my life"  Minussa on joku ihmeellinen "avautukaa mulle"-sätelylähde sillä niiiiin moni (ihan tuntematonkin) ihminen on vuosien varrella (since about 1990) avautunut mulle mitä ihmeellisimmistä asioista ja sanoneet perään, että miksiköhän mä sulle tän kerroin. Ja minä mietin ihan samaa. Tämä säteily on niin voimakasta, että ne muutamat kerrat, kun elämässäni olen käynyt psykologilla, on se sielläkin vaikuttanut. Psykologi (kaksikin) on alkanut avautumaan, mutta muistanut ammatillisuutensa ja todennut, että eihän täällä tätä varten olla ja ohjannut keskustelun takaisin oikeaan aiheeseen.

Joten voitte varmaan kuvitella mitä on istua kampaamon tuolissa! Järjestään ovat tukkamaakarit alkaneet avautumaan elämänsä solmuista ja mä oon hartaasti odottanut hetkeä, jolloin pääsee kuivauskuvun alle puhumattomuuteen. 


Nyt siis on taas hakusessa uusi kampaaja. En jaksa enää näytellä kiinnostunutta nykyisen kampaajani avioerosta, eläinharrastuksesta, lapsista, likkakavereista ja uusista miessuhteista.


EDIT: 19.12.2012
Työkaveri älysi, että mun kannattaa seuraavalle kampaajalle heti ensimmäisellä istunnolla kertoa yllä oleva tarina. Hitaammankin pitäisi siitä ymmärtää, että se peitelty "älä avaudu mulle" -pyyntö.

Toinen vaihtoehto on kertoa olevansa töissä verovirastossa. Tämä on vinkki työkaverilta, jonka lääkärismies kertoo vähänkään vieraammissa paikoissa olevansa verovirkailija, jotta häneltä ei pyydellä pirtureseptejä, ei kerrota vaivoja eikä kuluneita lääkärivitsejä.

 
 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun ajattelet ääneen! :)