28. syyskuuta 2012

"Jee, jee, jee, jee, Suosikki!"

Kuinka moni muistaa tuon mainosrallatuksen?

Noh, tämä mainos ei rallata, eikä tästä ole maksettu mulle mitään.

Kerronpahan vaan, että olen tilannut Suosikin kolme viimeistä numeroa hintaan 15€. Ne on kiva saada muistoksi. Ysäriaikaan mulle tuli Suosikki aika monta vuotta, vaikka se oli aika kallis lehti. Oli kuitenkin hyvä pysyä kärryillä musa- ja viihdemaailmaan ja etenkin New Kids On the Block:n kuulumisista. "Jordan 4eva!" Jäin oikein miettimään mahtaako mulla olla vielä tallessa joitain lehtiä, joissa Nyykkäreistä oli juttua. Pitänee kaivaa NKOTB muistolaatikko kellarista. Kyllä! Mulla on New Kids On The Block muistolaatikko! Oon tallettanu parhaat julisteet, lehtileikerjat, kaulahuivin ja pyyhkeen. Ja varmaan jotain muutakin, täytynee tosiaan mennä katsomaan.

Mut tässä linkki, jos joku muu haluaa tilata. Uskoisin, että viimeisissä numeroissa kerrataan Suosikin historiaa ja siellä voi olla aika nostalgiapläjäyksiä tulossa.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun ajattelet ääneen! :)