20. syyskuuta 2013

Mitä jäi käteen?



Dieetti on päättynyt. Tänään saa taas shoppailla. En tosin shoppaillut muuta turhuutta kuin laitoin loton taas vetämään.

Mutta olenko siis tuhlari vai pienituloinen? Olen molempia. Olemalla kuukauden ostolakossa säästöön jäi rahaa, mutta ei ollenkaan niin paljon kuin kuukausi sitten kuvittelin. Minun ”köyhyyteni” ei siis katoa ostolakolla, se vain vähenee.

Mutta lakko kannatti sillä tulin tietoiseksi miten paljon mulla kuluu rahaa pieniin heräteostoksiin. Niiden kohdalla ainakin yritän jatkossa miettiä ostoksen tarpeellisuutta.

Minulle ei myöskään tullut mitään ”kiertymää”, eli suurta määrää ostoksia, joita olisin lykännyt eteenpäin ostolakon vuoksi.  Tai siis kyllä sellainen lista aluksi oli mun päässä, mutta tässä viimeisen viikon sisään olen huomannut unohtaneeni sen. Ainoa mitä odotin lakon yli oli kampaajakäynti. Tosin kai se olisi muutenkin jäänyt... ihan silkkaa laiskuutta... en nimittäin vieläkään ole saanut aikaa varatuksi, vaikka jo heinäkuussa mietin, että helteiden helpotettua varaan ajan uuteen permanenttiin rakennekäsittelyyn (permis on niiiiin kasaria).

Mutta hauskaa oli olla ostamatta! Ja aion lakkoilla uudestaan toistekin. Ehkä se sopisi mun versioksi tipattomasta tammikuusta tai sitten pääsiäispaaston aikaan.

Lähden tästä katselemaan Hobby Hallin kuvastoa.   

                                                                                  *cha-ching*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun ajattelet ääneen! :)